Céline Dion lansează o nouă linie de îmbrăcăminte neutră din punct de vedere al genului printr-o reclamă înfricoșătoare

Célinununu/Facebook

Cântăreața de muzică pop, Céline Dion lansează o nouă linie de îmbrăcăminte pentru copii, în parteneriat cu Nununu, printr-un videoclip publicitar înfiorător.

În reclama care a fost difuzată pentru prima dată marți, Dion declară: „Copiii noștri – ei nu sunt cu adevărat copiii noștri, pentru că noi suntem numai elemente într-un lanț fără sfârșit, care este viața.”

„Pentru noi”, continuă ea, „ei înseamnă totul. Dar, în realitate, noi suntem doar o fracțiune din universul lor. Noi ne gândim la trecut; ei visează la ziua de mâine.”

Apoi, aflându-se în mijlocul unei unități neonatale unde sunt expuse simboluri de gen, artista canadiană spune: „Putem să îi îndrumăm spre viitor, însă cursul viitorului va fi întotdeauna cel ales de ei.”

În timp ce Dion se află în acel spital – se presupune că a intrat cu forța pentru că în reclamă, gardienii încearcă să o găsească – artista suflă sclipici negru în aer, schimbând în mod magic hainele roz și albastre ale bebelușilor în niște haine neutre din punct de vedere al genului în culorile alb cu negru.

CELINUNUNU OFFICIAL

On the move,Break the norm. Hear us out tmrw on CNN

Posted by Celinununu on Tuesday, 13 November 2018

Dion a explicat în timpul unui interviu pentru CNN că a fost inspirată să creeze o linie de îmbrăcăminte neutră de gen, după ce și-a dus fiii ei gemeni la Disney World. Mai degrabă decât să meargă direct să caute super-eroii, cântăreața și-a amintit că băieții ei de 8 ani au fost mai interesați să se întâlnească cu prințesele Disney și cu Minnie Mouse.

„Și apoi am spus: Dar cum rămâne cu Mickey?”, a spus Dion. „Ei au răspuns: Oh, ne place Mickey, dar …  Și apoi îmi spun în sinea mea: Știi ce, e în regulă. Știi de ce e în regulă? Pentru că ei au libertatea să vorbească despre aceste lucruri și se regăsesc pe ei înșiși.”

Dion a explicat că este important ca părinții să-i încurajeze pe copii să vorbească cu ei despre „cum se simt”.

„Nu știi ce vor deveni mai târziu”, a spus celebritatea în vârstă de 50 de ani. „Nu vrei ca ei să se confrunte cu această problemă în timp ce cresc și să spună: „Ar trebui să fiu așa. Ar trebui să spun asta. Ar trebui să mă îmbrac așa. Pentru că eu sunt băiat, ar trebui să fac așa și așa…” Nu. Nu. Nu știți cum vor fi. Lăsați-i pe oameni să fie ei înșiși și aceasta cât mai curând posibil.”

Noua linie de îmbrăcăminte, conform descrierii de pe site-ul Nununu, „îi eliberează pe copiii de rolurile tradiționale ale băieților/fetelor și le permite tinerilor să crească cu valori legate de egalitate și cu libertatea de a-și consolida propria personalitate bazată pe respect reciproc.”

Hainele neutre din punct de vedere al genului sunt disponibile acum pentru comenzi.

Sursa: Faithwire

Scrie un comentariu

Abonează-te la buletinul nostru de
știri creștine