Google, Target și Facebook, pași importanți spre libertatea religioasă la locul de muncă

Luna trecută, Fundația pentru Libertate și Afaceri Religioase (RFBF) a făcut public un raport care arată că mai multe companii mari, inclusiv Google, Target și Facebook, fac pași mari pentru promovarea libertății religioase la locul de muncă.

„Când analizați întregul argument pentru un mediu de lucru incluziv, trebuie să-i facem pe oameni să simtă că sunt apreciați ca ființe umane”, a spus Kent Johnson, consilier corporativ principal al RFBR pentru Christianity Today. „Expertii HR (Resurse Umane) au realizat că oamenii sunt cei care contează, indiferent din ce domeniu fac parte. Accentul pus pe creativitate, munca în echipă, nevoia de idei noi, a explodat în ultimul deceniu. Atunci când oamenii simt că își pot aduce propria lor personalitate și viață la locul de muncă, ei bine, asta este motivația la care multe companii trebuie să se uite. ”

Companii de top, cum ar fi Google, oferă angajaților „grupuri de resurse pentru angajați” (ERG). Ele funcționează în mod similar cu „cluburile” în care oameni cu credințe diferite se pot aduna pentru a discuta despre credința lor. Rețeaua de credințe inter-Google a fost creată de Barbara Phillips, care de asemenea conduce „Christian Fellowship” și include capitole pentru evrei, musulmani, budiști și alte credințe.

„Tyson Foods” s-a clasat pe locul trei pe listă, în parte datorită angajamentului său pentru un program de capelanitate. Karen Diefendorf, capelanul principal al companiei producătoare de produse alimentare, face zilnic „turnee” în secțiile de producție.

„Dacă au nevoie de mai mult de 15 minute de pauză sau sunt mai multe persoane pe care trebuie să le văd, orice capelan va merge la supraveghetorul acelei persoane, să ceară să-l înlocuiască pe cel cu care trebuie să stau de vorba”, a spus ea. Ea supraveghează 100 de capelani, majoritatea creștini, care servesc peste 100.000 de angajați în aproape 400 de locații.

Deși presiunea pentru incluziunea religioasă este încurajatoare, Jeff Haanen de la „Denver Institute for Faith and Work” consideră că credincioșii nu ar trebui să echivaleze prezența ERG-urilor cu un loc de muncă adecvat credinței lor.

Multe dintre aceste corporații își evidențiază, de asemenea, grupurile pentru rasă, etnie și orientare sexuală mai mult decât cele bazate pe religie. Din cele 100 de companii chestionate, doar 18% au menționat grupuri bazate pe credință, în timp ce 77% au inclus ERG-uri axate pe rasă si 78% pentru orientare sexuală.

SURSA|ChristianHeadlines

Adaugă comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.