Mana de luni: 5 pași din lupta de înflorire a afacerii

Pe parcursul carierei mele din domeniul bancar și de consultanță, am ajutat multe companii care aveau probleme să devină profitabile. Multe companii au falimentat recent și multe altele fac tot ce le stă în putință pentru a supraviețui. Aș dori să evidențiez cinci pași care pot ajuta ca afacerea dumneavoastră să devină stabilă din punct de vedere financiar și să se îndrepte spre prosperitate.

Cunoașteți starea turmelor dumneavoastră

Trebuie să cunoașteți adevărata valoare de piață a activelor dumneavoastră, să aveți o contabilitate exactă a tuturor datoriilor și obligațiilor și să înțelegeți fluxul de numerar actual, inclusiv veniturile și cheltuielile lunii trecute. Proverbele 27:23 ne învață:

„Îngrijeşte bine de oile tale şi ia seama la turmele tale!

Acest lucru se aplică în mod evident pentru bunăstarea oamenilor dumneavoastră, deoarece ei sunt cel mai mare avut. Cu toate acestea, finanțele dumneavoastră sunt la fel de importante. Dacă nu aveți informații financiare exacte, găsiți imediat un contabil bun! Fără informații financiare bune, șansele dumneavoastră de supraviețuire sunt mici.

Strângeți numerar

Afacerile care se află într-o situație delicată sunt întotdeauna înfometate de numerar. Multe afaceri au active neproductive sau subproductive. Permiteți-mi să vă sugerez două moduri de a strânge numerar. În primul rând, multe companii au echipamente sau stocuri subutilizate, sau conturi de încasări care pot fi convertite în numerar. În al doilea rând, începeți să reduceți cheltuielile inutile. În Exodul 4:2, Dumnezeu i-a spus lui Moise:

„Ce ai în mână?” El a răspuns: „Un toiag.”

Dumnezeu a folosit un bun neproductiv de-al lui Moise – toiagul său – pentru a deveni un instrument productiv, care l-a uimit pe Faraon, regele egiptean. Ce anume din ceea ce dețineți poate fi folosit de Dumnezeu  pentru a oferi o mult necesară infuzie de numerar pentru afacerea dumneavoastră?

Proiectați un viitor realist

Fără un plan financiar veți continua cu obiceiurile rele de a cheltui sau veți rata obiectivele de vânzări. Dacă compania dumneavoastră se află într-o situație delicată, străduiți-vă să vă convingeți creditorii să lucreze cu dumneavoastră, să dezvolte strategii alternative de plată, astfel încât să puteți rămâne în afaceri. Acest lucru, la rândul său, necesită să creați un plan realist pentru compania dumneavoastră.  Proverbele 21:5 spune:

„Planurile omului harnic nu duc decât la belşug, dar cel ce lucrează cu grabă n-ajunge decât la lipsă”.

Planul dumneavoastră trebuie să fie o proiecție prudentă, folosind cifrele actuale de vânzări. Dacă vă construiți structura de cheltuieli și rambursarea datoriilor în jurul unor cifre rezonabile de vânzări, veți avea șansa de a vă atinge obiectivele.

Comunicarea

Când am fost angajat pentru a colecta credite neperformante sau împrumuturi nerambursabile la o bancă cu probleme, am învățat să-i apreciez pe cei care au comunicat deschis cu mine. Din cauza rușinii și a incertitudinii, oamenii refuză adesea să-și comunice luptele cu creditorii. În loc să ajute, acest lucru împiedică șansele de succes. Dacă cineva comunică sincer cu mine, pot ajuta la elaborarea unui plan de rambursare. Cu toate acestea, pentru cei care mă „evită”, voi deveni de obicei inflexibil. După cum ne îndeamnă Efeseni 4:25:

De aceea, lăsaţi-vă de minciună: „Fiecare dintre voi să spună aproapelui său adevărul” pentru că suntem mădulare unii altora.”

Dacă vă luptați în domeniul afacerilor, lăsați mândria deoparte și comunicați sincer cu creditorii dumneavoastră.

Concentrați-vă pe clienți

De când a început pandemia, mai multe restaurante pe care le-am vizitat au ridicat serviciul pentru clienți la un nou nivel. Își dau seama că supraviețuirea lor depinde de păstrarea și creșterea clienților fericiți. Atunci când o afacere duce lupta pentru supraviețuire, există atât de multe probleme urgente, încât devine ușor să treceți cu vederea motivul pentru care ați început afacerea – pentru a satisface nevoile clienților dumneavoastră. După cum Romani 15:2 spune,

Fiecare din noi să placă aproapelui în ce este bine, în vederea zidirii altora”.

Pentru a supraviețui, trebuie să faceți pașii despre care am discutat, dar, cumva, trebuie să găsiți și timpul și energia pentru a vă mulțumi clienții

Autor: Rick Boxx

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.