
Biserica Suediei vrea să-i convingă pe părinți să-și boteze copiii. Prin urmare, a demarat o campanie publicitară.
Campania constă din mai multe reclame la radio și tv, conform Dagen. Spoturile publicitare au rolul de a-i face pe părinți să fie interesați de botez, scrie Biserica în buletinul său de știri. Ele pun accentul pe aspectele tradiționale și festive ale acestui ritual.
Credința
Administratorul responsabil cu analiza a biroului Bisericii, Magdalena Widmark, explică faptul că unii părinți se tem că vor fi îndatorați față de Biserică dacă își botează copiii. Acest lucru a fost confirmat de un sondaj recent al Bisericii. Acesta a fost realizat în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, cu și fără copii.
Părinții care nu-și botează copiii o fac din mai multe motive, spune Widmark.
În primul rând, există categoria care crede că copiii ar trebui să decidă singuri dacă vor să fie botezați.
În al doilea rând, unii părinți nu sunt de acord cu soții lor dacă copiii lor ar trebui să fie botezați.
În al treilea rând, unii părinți cred că botezul este un ritual învechit.
În al patrulea rând, unii părinți nu au energia necesară pentru a-și duce copiii la Biserică pentru Botez.
În cele din urmă, sunt și unii părinți care se consideră insuficient de credincioși pentru a-și boteza copiii.
Oportunitate
Campania de Botez a Bisericii are ca scop încurajarea acestui ultim grup să facă pasul și să-și boteze copiii. „Prin intermediul spoturilor publicitare, dorim să avem ocazia de a întări sentimentele pozitive din grup: bucuria, comunitatea și botezul ca tradiție”, spune Widmark.
Sursa: CNE.news
