Record în mediul virtual: 2 miliarde de prezentări ale Evangheliei

O organizație care are drept obiectiv prezentarea Evangheliei în mediul online tocmai a depășit un prag important la sfârşitul lunii mai, când a marcat atingerea cifrei de 2 miliarde de prezentări ale Evangheliei, la 15 ani după ce a fost înfiinţată de către un fost angajat de la Apple.

Global Ministry Outreach (GMO) acoperă virtual toată populaţia lumii prin intermediul motoarelor de căutare şi a reţelelor sociale unde, cu ajutorul unor cuvinte cheie, oamenii sunt direcţionați către website-uri unde vor găsi răspunsuri la nevoile lor spirituale.

Organizaţia a fost fondată în anul 2005 de către Walt Wilson, care a lucrat împreună cu Steve Jobs în perioada de început a companiei Apple.

GMO operează peste 100 de website-uri în 13 limbi. De asemenea organizaţia beneficiază de ajutorul a peste 3.500 de voluntari, misionari online din 110 țări, care contactează persoanele care iau o decizie pentru Hristos.

De la înfiinţare peste 230 de milioane de oameni au răspuns pozitiv la chemarea Evangheliei prin intermediul acestei lucrări.

„Ajungem la oamenii din toată lumea cu un mesaj ce răspunde nevoilor lor,” a declarat John Thompson, director de marketing al GMO. „Atunci când o persoană caută online folosind expresii cum ar fi ‘Cum îl cunosc pe Dumnezeu?’ sau ‘Cum pot avea pace?’, ei vor fi direcţionaţi către un site în care vor putea vedea o prezentare a Evangheliei şi vor primi răspunsuri la întrebările lor.

Mai mult de 60% din activitatea organizaţiei are loc în afara Statelor Unite. Cam două treimi din bugetul ei este cheltuit pentru promovare pe Google şi alte motoare de căutare, iar o treime este utilizată pentru reţelele sociale.

Website-urile ce fac parte din Global Ministry Outreach răspund  întrebărilor  persoanelor care se conectează şi apoi fac tranziţia către o prezentare a Evangheliei. „Sunt numărate doar click-urile pe care utilizatorii le dau pe prezentarea Evangheliei şi doar dacă respectiva persoană face scroll până în partea de jos a prezentării. Dacă o persoană dă click pe prezentare dar apoi închide pagina, respectivul click nu este contorizat”, a precizat Thompson.

Dacă persoana semnalează intenţia de a lua o decizie pentru Hristos şi completează un formular, un misionar voluntar îl va contacta.

„Apoi el va începe un proces de ucenicizare care va avea ca finalitate conectarea acelei persoane cu o biserică locală sau cu o comunitate de credincioşi,” a spus Thompson.

Global Media Outreach face în medie 350.000 de prezentări ale Evangheliei pe zi. În aprilie, în perioada de vârf a izolării datorate pandemiei de coronavirus – s-a înregistrat o medie zilnică de 517.000.

Sursa: Christian Headlines

Adaugă comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.